måndag 8 mars 2010

helgen.

Nu är jag hemma igen efter en fin helg med Niclas. Det var så svårt att skiljas åt idag. Vi har fått tre nätter
på raken när vi i vanliga fall får sprida ut det på fem veckor. Nu dröjer det två veckor tills vi ses igen och
det kommer att kännas ganska tufft.

I lördags var vi först på stan i Malmö innan vi stack hem till Niclas syster. Vi sprang runt i flera timmar
efter den perfekta presenten och det slutade ändå med att vi fick köpa ett presentkort till henne.

Igår såg vi äntligen Alice och jag blev positivt överraskad då den enligt trailern verkade påminna om
Narnia-filmerna. Det var en bra film, men inte tillräckligt bra för att vara Tim Burtons.

För övrigt kan jag säga att jag försökt njuta av vartenda sekund jag fått tillsammans med Niclas. Jag tror
inte att vi umgåtts såhär intensivt sedan i november. Jätteskönt var det i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar