torsdag 4 mars 2010

Otur.

Jag hade en sådan jäkla otur idag.

Väl inne i Malmö bestämde jag mig för att GÅ till Entré. Det tar trots allt inte mer än en kvart. När jag var framme
gick jag in på Gina Tricot som första butik och där inne hittade jag som vanligt en massa kläder som jag ville ha.

MEN, när jag skulle betala fungerade inte mitt kort, (vilket inte var så konstigt, det är sånt som händer.)

Jag gick till närmsta bankomat och där kunde jag inte ta ut pengar.. Vidare till nästa bankomat som inte heller
fungerade och såhär fortsatte det i en timme och fyra gånger till. Alltså hade jag gått till Entré i onödan och åkt till
Malmö förgäves..

När jag sedan satte mig på bussen tillbaka på stationen bestämde jag mig för att hoppa av på Caroli för att testa
att ta ut pengar där.. Det gick.

Så från Caroli City gick jag sedan ner till gågatan där jag fick köpt mina saker på Gina Tricot och efter ett tag
hittade jag lite grejer till Niclas också..

Allt klydd innebär även att jag var hemifrån i 5½ timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar